Facecare > Доставка и плащане

Доставка и плащане

ДОСТАВКА

Доставката на поръчки със стандартно време за изпълнение и до адрес на територията на България е БЕЗПЛАТНА.

В случай, че имате нужда от експресна доставка, свържете се с нас на телефон 0898 43 40 29/ 02 995 09 55.

Поръчаните продукти се доставят до посочения адрес от куриерска фирма Спиди или Еконт.

При попълване на адреса за доставка, можете да заявите вземане на поръчката от удобен за вас офис на Спиди или Еконт, както и от автоматична пощенска станция на Спиди.

Поръчка постъпила в стандартен работен ден, се обработва на следващия работен ден или най-късно до 48 часа, в случай че няма проблем с наличностите на продуктите.

Поръчки направени в събота, неделя и официални почивни дни за Република България, ще бъдат обработени в първия работен ден след почивните дни.

Срокът за доставка след обработване на поръчката е 1 – 3 работни дни.

Всяка поръчка направена в този сайт е заявка за покупка, която Фейскеър ЕООД може да приеме или откаже, без да дължи допълнителни обяснения.

ПЛАЩАНЕ

Плащането се извършва в български лева и може да бъде направено чрез един от посочените по-долу начини:

  1. Плащане в брой при доставка – наложен платеж
  2. Плащане по банков път – чрез изпращане на банков превод до получател: Фейскеър ЕООД, IBAN: BG89STSA93000022801636. На основание за плащане, попълнете номера на поръчката.

РЕКЛАМАЦИИ

Рекламации се приемат в срок до 14 дни от датата на получаване на стоката, отразена в документите за предаване от куриера.

Рекламации се приемат само, ако продуктът и опаковката са в ненарушен търговски вид.

Цената за връщането на стоката при рекламация е за сметка на клиента.

Ако по някаква причина стоката е предадена на клиента с повредена опаковка или по друга основателна причина, замяната или връщането на стоката се осъществява за сметка на Фейскеър.

Изключения:

Рекламации не се приемат за продукти, след чието използване е установено, че не са подходящи или са причинили алергични реакции.

Съгласно законното право при връщане на продукта, възстановяването на стойността му ще бъде осъществено в рамките до 30 (тридесет) дни от получаването му обратно във Фейскеър.